مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 آبان 1400 ساعت 15:152021-10-27بين الملل

وکیل دولت آمریکا بار دیگر خواستار استرداد جولیان آسانژ شد


ایالات متحده از دادگاه عالی بریتانیا خواست تا تصمیم قاضی مبنی بر عدم انتقال «جولیان آسانژ» به این کشور برای مواجهه با اتهامات جاسوسی را لغو کرده و وی را به آمریکا مسترد کند.

- به نقل از آسوشیتدپرس، ایالات متحده از دادگاه عالی بریتانیا خواست تا تصمیم قاضی مبنی بر عدم انتقال جولیان آسانژ به این کشور برای مواجهه با اتهامات جاسوسی را لغو کرده و قول داد که حکم زندان بنیانگذار ویکی لیکس بر اساس مقررات و قوانین زادگاه خود یعنی استرالیا صادر و اجرا خواهد شد.

در ماه ژانویه، یک قاضی دادگاه بدوی در بریتانیا درخواست آمریکا برای استرداد آسانژ را به اتهام جاسوسی به دلیل انتشار اسناد مخفی نظامی ویکی لیکس در یک دهه پیش رد کرد.

قاضی منطقه ونسا برایتسر استرداد بنیانگذار ویکی لیکس را به دلایل شرایط ناخوشایند سلامتی وی رد کرده و اعلام کرد که آسانژ در صورت نگهداری در شرایط سخت زندان در ایالات متحده احتمالاً خود را خواهد کشت.

اما امروز، جیمز لوییس وکیل دولت آمریکا طی اظهاراتی، حکم قاضی دادگاه بدوی در بریتانیا را اشتباه خوانده و مدعی شد که نگهداری از وی در زندان های ایالات متحده به هیچ وجه سلامتی روانی آسانژ را تهدید نخواهد کرد.

وکیل دولت آمریکا همچنین مدعی شد که آسانژ هیچ گونه سابقه بیماری یا پرونده پزشکی درمانی مربوط به اعصاب و روان ن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وکیل دولت آمریکا بار دیگر خواستار استرداد جولیان آسانژ شد

وکیل دولت آمریکا بار دیگر خواستار استرداد جولیان آسانژ شد