مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 آبان 1400 ساعت 15:102021-10-27سياسي

روشنفکر؛ پیگیر مشکل روستاهای زیان دیده از عبور خط لوله گاز هستیم


نماینده شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون در مجلس شورای اسلامی به مشکلات حریم شرکت گاز در روستای چناربرم اشاره کرد و افزود: در این رابطه با وزارت مکاتباتی داشته ایم و تأکید کرده ایم که باید منافع وجود چهار خط انتقال گاز که از این مسیر می گذرد عاید مردم مردم منطقه شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس از یاسوج، مهدی روشنفکر نماینده عصر امروز در جمع مردم روستای چناربرم از توابع بخش پاتاوه شهرستان دنا اظهار داشت: مردم استان کهگیلویه و بویراحمد همواره دین خود را به انقلاب در صحنه ها و بزنگاه های مختلف ادا کرده اند که این وفاداری در مشارکت حداکثری  مردم در انتخابات مختلف نمود پیدا می کند.

وی افزود: دیگران ببرند.

وی افزود: همانطور که استخدام نیروهای شرکت گاز منطقه دغدغه مردم است، دغدغه ما نیز است و در راستای ایجاد زمینه اشتغال در منطقه پیگیری های لازم را تا سر حد توان انجام خواهیم داد.

فرماندار شهرستان دنا در این نشست اظهار داشت: مسئولان مربوطه استان و شهرستان برای رسیدگی به مشکلات موجود در روستاهای بخش پاتاوه در این بخش حضور پیدا کرده اند.

وی افزود: مشکل آنتن دهی روستا توسط مدیران مربوط مورد تأیید قرار گرفته است و امیدواریم که مشکل مربوط با پیگیری مرتفع شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روشنفکر؛ پیگیر مشکل روستاهای زیان دیده از عبور خط لوله گاز هستیم

روشنفکر؛ پیگیر مشکل روستاهای زیان دیده از عبور خط لوله گاز هستیم