مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 آبان 1400 ساعت 15:052021-10-27سياسي

اجرای پایلوت سیستم امداد هوشمند در خوزستان


معاون حقوقی و امور مجلس کمیته امداد امام خمینی(ره) گفت: سیستم امداد هوشمند و کارآمد با بانک اطلاعاتی کامل، منسجم و جامع مددجویان تحت حمایت برای ارائه خدمات بهتر به نیازمندان به صورت پایلوت در کمیته امداد خوزستان اجرا می شود.

- ایسنا/خوزستان معاون حقوقی و امور مجلس کمیته امداد امام خمینی(ره) گفت: سیستم امداد هوشمند و کارآمد با بانک اطلاعاتی کامل، منسجم و جامع مددجویان تحت حمایت برای ارائه خدمات بهتر به نیازمندان به صورت پایلوت در کمیته امداد خوزستان اجرا می شود.

جعفر صباغیان در نشست تخصصی کارگروه کمیته امداد خوزستان در اهواز اظهار کرد: طرح امداد هوشمند و کارآمد کشوری به صورت پایلوت در کمیته امداد خوزستان، به عنوان سامانه ای برای بهبود و مدیریت خدمات به مددجویان، اجرایی می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از کمیته امداد امام خمینی(ره) خوزستان، وی گفت: در حال حاضر 36 خدمت از مجموعه خدماتی که کمیته امداد به مددجویان تحت حمایت ارائه می دهد به صورت غیرحضوری قابل ارائه شده است.

معاون حقوقی و امور مجلس کمیته امداد امام خمینی(ره) بیان کرد: ما از سال ها قبل در بخش امداد هوشمند و کارآمد حرکت های خوبی را دنبال کردیم که راه اندازی درگاه ثبت درخواست های مددجویان از طریق اینترنت از جمله این اقدامات ارزنده بوده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای پایلوت سیستم امداد هوشمند در خوزستان

اجرای پایلوت سیستم امداد هوشمند در خوزستان