مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 آبان 1400 ساعت 14:502021-10-27سياسي

حل مشکلات حوزه آب و مسکن از اولویت های دولت در استان بوشهر است


استاندار بوشهر رفع کمبودها در استان بوشهر را ضروری دانست و گفت: حل مشکلات در حوزه آب و مسکن از اولویت های دولت در استان بوشهر است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، احمد محمدی زاده عصر چهارشنبه در نشست شورای اداری استان بوشهر اظهار داشت: همه ما در هر مسئولیتی که هستیم باید تلاش کنیم بهترین خدمات را به مردم ارائه کنیم.

وی با تاکید بر اینکه باید به گونه ای رفتار کنیم که انتظار داریم دیگران با ما رفتار کنند اضافه کرد: انتظار داریم از بزرگان و کسانی که برای انقلاب، کشور، نظام اسلامی و مردم خدمت کردند تقدیر و تشکر شود.

استاندار بوشهر با اشاره به اینکه اقدامات بزرگ و خدمات وسیعی در نظام انقلاب اسلامی صورت گرفته است ادامه داد: از همه اقدامات نمی توانیم تشکر کنیم چراکه در جریان همه مسائل نیستیم.

وی با بیان اینکه همه کارها و گام های خیر و شر ما در نزد خدا محفوظ می ماند تصریح کرد: تشکر و تقدیر اصلی را خداوند از همه تلاش گران در راه دارد.

محمدی زاده یکی از اولویت های اساسی در استان بوشهر را پیگیری مصوبات ششمین سفر استانی رییس جمهوری و هیئت دولت به استان دانست و افزود: ساخت و پیشبرد سیاست قانون جهش تولید مسکن مورد یکی از موضوعات مهم در این مسیر است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حل مشکلات حوزه آب و مسکن از اولویت های دولت در استان بوشهر است

حل مشکلات حوزه آب و مسکن از اولویت های دولت در استان بوشهر است