مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 آبان 1400 ساعت 14:002021-10-27اقتصادي

محصولات با کیفیت تری از ترکیه ای می سازیم


بیستمین نمایشگاه بین المللی تاسیسات و سیستم های سرمایشی و گرمایشی با استقبال 250 شرکت صنعتی از 8 کشور جهان روز جمعه 30 مهرماه به کار خود پایان داد.

در این نمایشگاه شرکت های ایرانی با ارائه جدیدترین تکنولوژی های روز دنیا در حوزه سیستم های سرمایشی و گرمایشی، آخرین توانمندی های خود را برای حضور در بازارهای منطقه ای و جهانی در معرض دید بازدیدکنندگان قرار دادند.

تولیدکنندگان ایرانی علاوه بر ارائه جدیدترین محصولات خود در این نمایشگاه، با حضور در پنل های تخصصی به بیان نظرات شان در رابطه با موضوعات، چالش ها و فرصت های پیش روی صنعت تاسیسات و سیستم های سرمایشی و گرمایشی پرداختند.

برند ایرانی را جهانی کنیم مهدی بستانچی، رییس هیات مدیره گروه صنعتی بستانچی یکی از تولیدکنندگان حاضر در نمایشگاه بین المللی تاسیسات و سیستم های سرمایشی و گرمایشی بود که با طرح این موضوع که صنعت تهویه مطبوع ایران نسبت به رقبای منطقه ای خود در جایگاه کیفی تری از جهت برخورداری از تکنولوژی روز دنیا قرار دارد، اظهار کرد: از میان کشورهای منطقه محصولات ترک در رتبه همسانی با کالاهای ما قرار دارند، اما با این وجود در برخی از کالاهای ایرانی گوی رقابت را از طرف ترک ربوده و در وضعیت کیفی تری قرار دارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محصولات با کیفیت تری از ترکیه ای می سازیم

محصولات با کیفیت تری از ترکیه ای می سازیم