مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 آبان 1400 ساعت 13:502021-10-27اقتصادي

صرفه جویی 2 میلیون لیتر سوخت مایع در خراسان جنوبی


مدیرعامل شرکت گاز خراسان جنوبی از صرفه جویی حدود 2 میلیون لیتر سوخت مایع و بهره مندی 74 واحد صنعتی و تولیدی استان از ابتدای امسال خبر داد.

- ایسنا/خراسان جنوبی مدیرعامل شرکت گاز خراسان جنوبی از صرفه جویی حدود 2 میلیون لیتر سوخت مایع و بهره مندی 74 واحد صنعتی و تولیدی استان از ابتدای امسال خبر داد.

سید محمود هاشمی، امروز چهارشنبه 5 آبان گفت: گازرسانی به واحدهای صنعتی علاوه بر توسعه اقتصادی استان موجب صرفه جویی در مصرف سوخت مایع نیز می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از شرکت گاز خراسان جنوبی، وی افزود: بر اساس بررسی های انجام گرفته از ابتدای امسال با گازرسانی به واحدهای صنعتی و تولیدی حدود 2 میلیون لیتر سوخت مایع در استان خراسان جنوبی صرفه جویی شده است.

مدیرعامل شرکت گاز خراسان جنوبی با اشاره به گازرسانی به 74 واحد صنعتی و تولیدی از ابتدای امسال خاطرنشان کرد: طی سال گذشته نیز با گازرسانی به واحدهای صنعتی و تولیدی در استان حدود 6 میلیون لیتر سوخت مایع در خراسان جنوبی صرفه جویی شده است.

وی یادآور شد: شرکت گاز خراسان جنوبی با گازرسانی به 1206 واحد صنعتی ظرف سال های 97 تا 99 موفق به کسب رتبه دوم گازرسانی به واحدهای صنعتی و تولیدی مشمول مصوبه شورای اقتصاد شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صرفه جویی 2 میلیون لیتر سوخت مایع در خراسان جنوبی

صرفه جویی 2 میلیون لیتر سوخت مایع در خراسان جنوبی