مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 آبان 1400 ساعت 13:352021-10-27سياسي

نگاهداری: چتر مرکز پژوهش های مجلس برای همکاری با همه مراکز علمی کشور باز است


رییس مرکز پژوهش های مجلس با بیان اینکه 90 درصد تلاش مرکز پژوهش ها معطوف به تهیه گزارش و پیش نویس طرح ها و لوایح شده است، گفت: این امر باعث شده که متاسفانه مسئله یابی و مسئله نویسی خیلی کم صورت بگیرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازحوزه سیاسی خبرگزاری فارس، مدیران تعدادی از اندیشکده های کشور با بابک نگاهداری رییس مرکز پژوهش های مجلس دیدار کرده و راهکارهای افزایش تعامل و همکاری های دو جانبه را مورد بررسی قرار دادند.

نگاهداری در این نشست با تاکید بر این نکته که برای تدوین و تصویب قوانین باید اقدامات محتوایی و علمی لازم در تهیه پیش نویس قوانین انجام شود، گفت: به نتجه رساندن قوانین مهم و ضروری در کشور نیازمند دو مولفه مهم است.

نکته اول اینکه تعامل با نمایندگان صورت بگیرد و همچنین محتوای قوانین از کیفیت لازم برخوردار باشد و واصول قانون نویسی رعایت شود.

وی سپس به تشریح نحوه تعامل مستقیم با نمایندگان طرح کنند.

نگاهداری با اشاره به نگاه دیگر در نحوه تعامل مجلس و اندیکشده ها گفت: در نگاه دوم برخی معتقد هستند مرکز پژوهش ها به نوعی موازی اندیکشده ها قرار بگیرد.

رییس مرکز پژوهش های مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: مرکز در تهیه گزارش ها باید اندیکشده ها را مشارکت داده و حقوق معنوی آن ها را هم حفظ کند و در گزارش ها به زحمات اندیشکده ها اشاره شود و دیدگاه های این


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نگاهداری: چتر مرکز پژوهش های مجلس برای همکاری با همه مراکز علمی کشور باز است

نگاهداری: چتر مرکز پژوهش های مجلس برای همکاری با همه مراکز علمی کشور باز است