مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 آبان 1400 ساعت 12:002021-10-27سياسي

عملکرد مدیران عضو ائتلاف نماد استان راستی آزمایی می شوند


هر یک از دستگاه های عضو ائتلاف نماد می بایست به وظایف و تکالیف قانونی خود در این حوزه اقدام نمایند و عملکرد مدیران دستگاه های راستی آزمایی می شود.

- به نقل از روابط عمومی دادگستری کل استان قزوین علی فولیان در اولین جلسه کمیته علمی اجرایی برنامه نظام مراقبت اجتماعی دانش آموزان که در سالن جلسات ساختمان شماره یک اداره کل آموزش و پرورش استان قزوین برگزار شد، ضمن اشاره به ضرورت و اهمیت مقوله پیشگیری از وقوع جرم خاطر نشان نمود: یکی از بهترین و موفق ترین مکان ها که می تواند جامعه را از جرایم و آسیب های اجتماعی مصون نگه دارد آموزش و پرورش است، زیرا آموزش و پرورش مهمترین سرمایه های انسانی و اجتماعی و آینده سازان جامعه را در اختیار دارد.

سرپرست معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل استان قزوین با تاکید بر اهمیت آموزش و پرورش به عنوان بزرگترین ایستگاه تعلیم و تربیت و کارکرد پیشگیرانه آن افزود: مدرسه اولین محیط اجتماعی است که کودکان و نوجوانان ناچارند خود را با نظم و قوانین آن هماهنگ سازند، در مدرسه است که نظام تربیتی فرد شکل گیرد.

وی ادامه داد: التزام عملی افراد به قوانین، حاکمیت قانون و اطاعت پذیری و مشارکت اجتماعی در مدرسه به دانش آموزان یاد داده می شود؛ مدرسه به دانش آموزان اصل پاداش و کیفر را می آموزد و کودک و نوج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عملکرد مدیران عضو ائتلاف نماد استان راستی آزمایی می شوند

عملکرد مدیران عضو ائتلاف نماد استان راستی آزمایی می شوند