مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 آبان 1400 ساعت 11:552021-10-27سياسي

بیش از 2 هزار عنوان نشریه علمی کشور اعتبار دارند/ نمایه بین المللی 276 نشریه


رییس موسسه استنادی علوم و پایش علم و فناوری گفت: بیش از 2000 عنوان نشریه علمی کشور اعتبار گذاری شده که تعداد 276 نشریه در ISI و اسکوپوس و کمتر از 1700 نشریه در ISC نمایه شده اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از موسسه استنادی علوم و پایش علم و فناوری (ISC)، وبینار ارزیابی و رتبه بندی سال 1400 نشریات علمی: رویکردها و برنامه ها ویژه سردبیران و مدیران مسئول نشریات علمی با همکاری موسسه استنادی علوم و پایش علم و فناوری (ISC) و کمیسیون نشریات علمی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در تاریخ 5 آبان 1400 برگزار شد.

این وبینار با حضور دکتر محمدجواد دهقانی رییس موسسه استنادی علوم و پایش علم و فناوری (ISC)، دکتر غلامحسین رحیمی شعرباف معاون پژوهش و فناوری وزارت علوم، دکتر محسن شریفی دبیر کمیسیون نشریات علمی، دکتر نرجس ورع مدیر گروه ارزیابی و رتبه بندی نشریات علمی و مدیران مسئول و سردبیران نشریات علمی برگزار شد.

دکتر محمدجواد دهقانی رییس موسسه استنادی علوم و پایش علم و فناوری (ISC) با اشاره به محورهای موضوعی این وبینار گفت: سیاست های کلی، برنامه ها و حمایت وزارت عتف برای ارتقای کمی و کیفی نشریات علمی، جایگاه ارزیابی و رتبه بندی نشریات علمی در نظام های ارزیابی آموزش عالی شامل ارتقا، ترفیع، تشویق مقالات و تحصیلات تکمیلی، ضوابط قبل از ورود به ارزیابی و رتبه بن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیش از 2 هزار عنوان نشریه علمی کشور اعتبار دارند/ نمایه بین المللی 276 نشریه

بیش از 2 هزار عنوان نشریه علمی کشور اعتبار دارند/ نمایه بین المللی 276 نشریه