مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 آبان 1400 ساعت 11:352021-10-27سياسي

مهلت شرکت در جشنواره کتابخوانی رضوی تا 30 آذر تمدید شد+ منابع


مدیرکل کتابخانه های عمومی استان ایلام گفت: مهلت شرکت در یازدهمین جشنواره کتابخوانی رضوی بر اساس تصمیم شورای سیاستگذاری این جشنواره تا 30 آذرماه سال جاری تمدید شده است.

- مهلت شرکت در جشنواره کتابخوانی رضوی تا 30 آذر تمدید شد+ منابع ایسنا/ایلام مدیرکل کتابخانه های عمومی استان ایلام گفت: مهلت شرکت در یازدهمین جشنواره کتابخوانی رضوی بر اساس تصمیم شورای سیاستگذاری این جشنواره تا 30 آذرماه سال جاری تمدید شده است.

سمیه حیدری در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: در پی درخواست مکرر متقاضیان و مجریان استانی، شورای سیاستگذاری یازدهمین جشنواره کتابخوانی رضوی، مهلت ثبت نام و شرکت در این جشنواره تا 30 آذر ماه تمدید کرد.

وی با بیان اینکه فراخوان یازدهمین دوره جشنواره کتابخوانی رضوی، با معرفی 6 عنوان کتاب و بخش ویژه حضرت مهدی(عج)، در راستای اشاعه و ترویج فرهنگ منور رضوی و گسترش فرهنگ کتاب خوانی منتشر شده است، این جشنواره در راستای اشاعه و ترویج فرهنگ منور رضوی، گسترش فرهنگ کتاب خوانی، شناسایی و معرفی کتاب های فاخر مرتبط با فرهنگ و سیره اهل بیت(ع)، با اضافه شدن بخش ویژه حضرت مهدی(عج) برگزار می شود.

مدیرکل کتابخانه های عمومی استان ایلام با بیان اینکه 6 عنوان کتاب در سه رده سنی کودک ، نوجوان و جوان و بزرگسال برای شرکت در این جشنواره معرفی شده ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مهلت شرکت در جشنواره کتابخوانی رضوی تا 30 آذر تمدید شد+ منابع

مهلت شرکت در جشنواره کتابخوانی رضوی تا 30 آذر تمدید شد+ منابع