مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 آبان 1400 ساعت 11:252021-10-27سياسي

اعلام آمادگی دانشگاهیان جهت اعتلای صدا و سیما


جمعی از اساتید، کارمندان، فارغ التحصیلان و دانشجویان، دانشگاه صداوسیما در پیامی به مناسبت انتصاب پیمان جبلی به سمت ریاست سازمان صداوسیما به وی تبریک گفتند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه تعلیم و تربیت خبرگزاری فارس، جمعی از اساتید، کارمندان، فارغ التحصیلان و دانشجویان، دانشگاه صداوسیما در پیامی به مناسبت انتصاب پیمان جبلی به سمت ریاست سازمان صداوسیما به وی تبریک گفتند.

نگاه حرفه ­ای، مردم محوری و دین مداری و عمل بر پایه خواسته­ های اساسی و اصیل مردم و تأسی از الگوهایی چون شهید از جنس ارتباطات و از بطن این سازمان باشیم.

این انتصاب شایسته رهبر فرزانه انقلاب، علاوه بر دمیدن روح امید و نشاط بر پیکر تمامی دوستداران ایران عزیز، برای ما همکاران، دانشجویان و شاگردان شما در دانشگاه صدا و سیما، نشانی از تعهد و تخصص توأمان در وجود حضرتعالی می باشد؛ هم­چنان که امروز رسانه ملی بیش از هر زمان دیگری نیازمند نگاهی حرفه ای، مردم محور و دین مدار بر پایه خواسته های اساسی و اصیل مردم و تأسی از الگوهایی چون شهید مرتضی آوینی است.

همه ما به عنوان کسانی که مشی جنابعالی در طریق سالیان گذشته و نیز ارشادات و نظراتتان به دانشجویان را در کلاس­ های درس شاهد و ناظر بوده­ ایم، ضمن شکر خداوند منان از حضور مدیری توانمند در عرصه مدیریت کلان رسانه ملی، خالصانه نس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعلام آمادگی دانشگاهیان جهت اعتلای صدا و سیما

اعلام آمادگی دانشگاهیان جهت اعتلای صدا و سیما