مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 آبان 1400 ساعت 11:152021-10-27اقتصادي

کمربندی شیراز، قتلگاهی در انتظار تصمیمی کشوری


در سفر وزیر مسکن و شهرسازی به شیراز، ماجرای کمربندی مرگبار شیراز دوباره سر باز کرد، کمربندی که سال های پیش بدون توجه به افق رشد و توسعه شهری احداث شد تا امروز در وسط شهر شیراز به چالشی جدی برای مردم بدل شده و خطرات ناشی از آن دوباره بر سر زبان ها بیفتد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، ماجرای خطرآفرین بودن کمربندی شیراز و تبدیل شدن آن به قتلگاهی که روزانه تعدادی از شهروندان را درگیر می کند موضوع پرچالشی است که به سال های دور باز می گردد چالشی که مهم ترین دلیلش بدون متولی بودن این خیابان است.

  بارها گزارش های مختلفی پیرامون کشمکش های موجود در بحث کمربندی اطراف شیراز که حالا به نوعی به میانه شهر کشیده شده است، منتشر کرده و از اینکه هیچ کس مسئولیت این کمربندی را عهده دار نمی شود گلایه کرده ایم؛ چرا که نبود نور و آسفالت مناسب و توسعه شهر شیراز در اطراف کمربندی آن را به قتلگاهی تبدیل کرده است که مردم را در تصادفاتی که رخ می دهد در خود می بلعد.

  پیش از این مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای فارس از سرقت ابزار نوری و دوربین و هزینه هنگفت روکش کردن آسفالت این کمربندی یاد کرد و مشکلاتی که در مدیریت آن وجود دارد.

  علیرضا سیاهپور در مصاحبه های قبل با خبرگزاری فارس معتقد بود که به دلیل منتقل شدن کمربندی شیراز به داخل شهر و توسعه شهر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کمربندی شیراز، قتلگاهی در انتظار تصمیمی کشوری

کمربندی شیراز، قتلگاهی در انتظار تصمیمی کشوری