مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 آبان 1400 ساعت 11:152021-10-27سياسي

13 آبان ماه نماد خنثی کردن فتنه های دشمنان از ابتدا تا کنون است


رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران گفت: 13 آبان ماه نماد استکبارستیزی، بصیرت و هوشیاری در خنثی کردن فتنه های دشمنان ملت ایران از ابتدا تا کنون است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتجمع 13 آبان در تهران و شهرستان های استان برگزار خواهد شد چرا که روز ملی مبارزه با استکبار جهانی تعلق به آحاد مردم دارد و علاوه بر حضور دانش آموزان و دانشجویان و طلاب حوزه های علمیه اقشار مختلف مردم در این مراسم حضور یافته و خشم و نفرت خویش نسبت به استکبار جهانی اظهار خواهند کرد.

محمودی عنوان داشت: این مراسم با همکاری تمامی دستگاه های اجرایی و با رعایت دستورات بهداشتی و حضور آگاهانه مردم انقلابی بر پا شده و به یاری خداوند فریاد ضد استکباری ملت ایران در این روز بزرگ به دنیا مخابره خواهد شد.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران اظهار داشت: در روز 13 آبان ماه 3 واقعه تاریخی مهم و ارزشمند شامل تبعید امام خمینی (ره) به ترکیه د ر سال 43، شهادت دانش آموزان بی گناه در مقابل دانشگاه تهران از سوی رژیم منحوس پهلوی در سال 57 و 13 آبان 58 روز تسخیر لانه جاسوسی آمریکا به دست دانشجویان پیرو خط امام به وقوع پیوسته که همگی در موضوع و هویت استکبار ستیزی مشترک بوده و در شکل گیری و تداوم نهضت انقلاب اسلامی ایران، نقش آفرین بوده اند، لذا مردم نباید این سه واقعه مهم را فراموش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

13 آبان ماه نماد خنثی کردن فتنه های دشمنان از ابتدا تا کنون است

13 آبان ماه نماد خنثی کردن فتنه های دشمنان از ابتدا تا کنون است