مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 آبان 1400 ساعت 10:552021-10-27سياسي

مرحوم «میرمحمدی» هیچگاه در وزارت نفت مسئولیت نداشته است


فرزند مرحوم سیدمحمد میرمحمدی درج نام پدرش در فهرست نمایندگان پست گرفته در وزارت نفت را تکذیب کرد و گفت: نام درج شده در فهرست مذکور، تشابه اسمی با یکی از مدیران وزارت نفت است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازدرگذشت، درج نام پدرش در فهرست نمایندگان پست گرفته در وزارت نفت را تکذیب کرد و طی نامه ای به ریاست مجلس گفت: نام درج شده در فهرست مذکور، تشابه اسمی با یکی از مدیران وزارت نفت است.

متن نامه فرزند مرحوم میرمحمدی بدین شرح است: جناب آقای دکتر قالیباف ریاست محترم قوه مقننه جمهوری اسلامی ایران با سلام و تحیت؛ همانطور که مستحضرند چند روزی است که در رسانه ها فهرستی دست به دست می شود که نام نمایندگان ادوار مجلس در آن نقش بسته که در دوره وزارت جناب آقای زنگنه در وزارت نفت، سمت گرفته اند.

در ردیف هفدهم این فهرست به عمد یا به سهو به نام همکار دیرین رهبر معظم انقلاب ، مرحوم ابوی اشاره شده است.

جدا از آنکه این موضوع اساسا صحت ندارد و تشابه اسمی بین یکی از مدیران وزارت متبوع با پدر بنده است، این تهمت به جایگاه شخصیتی که در سلامت کاری و زندگی پرهیزکارانه زبانزد دلسوزان انقلاب بوده و هست، و قریب به 16 سال به عنوان رییس دفتر و معاون رییس جمهور، محرم سرّ مقام معظم رهبری و بزرگان انقلاب بوده است و از ابتدای زعامت ایشان در خدمتشان و با احکامشان عمر تابناک کاری خود


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مرحوم «میرمحمدی» هیچگاه در وزارت نفت مسئولیت نداشته است

مرحوم «میرمحمدی» هیچگاه در وزارت نفت مسئولیت نداشته است