مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 آبان 1400 ساعت 10:352021-10-27سياسي

قولها و وعده های رییس جدید بهزیستی


رییس سازمان بهزیستی کشور با بیان اینکه بدون تردید سازمان بهزیستی کشور از معدود ارگانهایی است که مرز دنیا و آخرت را در آن بسیار نزدیک می بینیم، - رییس سازمان بهزیستی کشور با بیان اینکه بدون تردید سازمان بهزیستی کشور از معدود ارگانهایی است که مرز دنیا و آخرت را در آن بسیار نزدیک می بینیم، گفت: تلاش خواهم کرد با آینده نگری، هم افزایی اندیشه ها و کار و تلاش حداکثری، الگوی ایرانی اسلامی خدمت و حمایت را همگام با متدهای روز دنیا در بستری از اقتصاد مقاومتی همگام با مبانی گام دوم انقلاب در این سازمان نهادینه کنم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، علی محمد قادری در آیین معارفه خود که با حضور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی برگزار شد، در بخشی از سخنانش خود گفت: کار و تلاش در سازمان بهزیستی حکایتی بلند از پیوند کار و عاطفه، اعتقاد و عمل و سختی و ملایمت است.

کاری که شما عزیزان در مسیر مقصود به آن عمل می کنید، اگر برخواسته از جوشش احساسات و عواطف پاک شما، صبر ناب و از خودگذشتگی زلال شما نباشد، تحقق یافتنی نیست و عمل اعتقادی شما اگر آمیخته با دعای خالص و تبسم مهربانتان نباشد، آثاری در پی نخواهد داشت.

رییس سازمان بهزیستی در ادامه با بیان اینکه بدون تردید سازمان بهزیستی کشور از معدود ارگانهایی است که مرز دنیا و آخرت را در آن بسیار نزدیک می بینیم، گفت: کار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قولها و وعده های رییس جدید بهزیستی

قولها و وعده های رییس جدید بهزیستی