مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 آبان 1400 ساعت 10:002021-10-27سياسي

طرح جامع پدافند استان همدان تهیه شده است


مدیرکل پدافند غیر عامل استانداری همدان گفت: طرح جامع پدافند غیرعامل استان همدان تهیه و در سال جاری رونمایی شد که در این طرح جامع کلیه دارایی های حساس، - ایسنا/همدان مدیرکل پدافند غیر عامل استانداری همدان گفت: طرح جامع پدافند غیرعامل استان همدان تهیه و در سال جاری رونمایی شد که در این طرح جامع کلیه دارایی های حساس، حیاتی و قابل حفاظت استان احصاء و شناسایی و تمام تهدیدات آن برآورد و به دستگاه های اجرایی ابلاغ شده است.

حمید پورحسینی در گفت وگو با ایسنا با اشاره به هفته پدافند غیر عامل از هشتم تا 14 آبان ماه اظهار کرد: در پدافند غیر عامل مجموعه ای از اقدامات غیر مسلحانه در خصوص حفظ و حراست زیرساخت های حساس و حیاتی کشور در نظر گرفته شده است.

وی افزود: پیش بینی هایی در حوزه درآمد و دارایی های حساس و حیاتی استان همدان داریم که هر تهدید دشمن که در این حوزه ها باشد می توانیم با پیشگیری، خطرات آن را به حداقل برسانیم.

پورحسینی خاطرنشان کرد: در برنامه هایی که در بحث پدافند غیر عامل اتفاق می افتد برای خدمات رسانی مردم در حوزه هایی چون سوخت ،آب ،برق ،گاز .

در تمام حوزه ها اداره پدافند غیرعامل با توجه به استفاده از مشاوران ذی صلاح در حوزه پدافند طرح جامع استان را تهیه و در این طرح تمام سناریوهایی که در این حوزه ها وجود دارد پیش بینی کرده و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح جامع پدافند استان همدان تهیه شده است

طرح جامع پدافند استان همدان تهیه شده است