مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 آبان 1400 ساعت 09:452021-10-27اجتماعي

هشتمین دوره طرح زائران حرم رضوی اجرا می شود


مدیرکل امور اجتماعی و مشارکت های سازمان اوقاف و امور خیریه از اعزام 1400 نفر از کادر درمانی کرونا و مبلغان جهادی عرصه سلامت به مشهد مقدس در قالب هشتمین دوره طرح زائران حرم رضوی خبر داد.

- مدیرکل امور اجتماعی و مشارکت های سازمان اوقاف و امور خیریه از اعزام 1400 نفر از کادر درمانی کرونا و مبلغان جهادی عرصه سلامت به مشهد مقدس در قالب هشتمین دوره طرح زائران حرم رضوی خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی سازمان اوقاف و امور خیریه، رضا معممی مقدم با اعلام این خبر گفت: در راستای اجرای امینانه نیات واقفان هشتمین دوره طرح زائران حرم رضوی با هدف تکریم و تجلیل از کادر درمانی کرونا و مبلغان جهادی فعال در عرصه سلامت در قالب چهار دوره سه روزه در مجتمع آموزشی فرهنگی امامت مشهد مقدس برگزار می شود.

وی ادامه داد: سه دوره اول این طرح که ویژه کادر درمانی کرونا است از دهم تا نوزدهم آبان ماه برگزار و زمان دوره چهارم که ویژه مبلغان جهادی عرصه سلامت است و با حمایت استان خراسان رضوی برگزار می شود، متعاقباً اعلام خواهد شد.

معممی مقدم به حضور شخصیت های همچون نماینده ولی فقیه در استان خراسان رضوی، تولیت استان قدس رضوی، وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، رییس سازمان اوقاف و امور خیریه و رییس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی در مراسم افت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هشتمین دوره طرح زائران حرم رضوی اجرا می شود

هشتمین دوره طرح زائران حرم رضوی اجرا می شود