مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 آبان 1400 ساعت 09:452021-10-27بين الملل

لایحه سناتورهای آمریکا برای ممانعت از بازگشایی کنسولگری آمریکا برای فلسطینیان


34 سناتور جمهوری خواه آمریکا با طرح لایحه ای، جلوگیری از بازگشایی کنسولگری آمریکا در فلسطین را خواستار شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، گروهی از سناتورهای جمهوری خواه روز سه شنبه لایحه ای برای جلوگیری از بازگشایی کنسولگری آمریکا برای فلسطینیان ارائه کردند.

به نوشته روزنامه و دیگر گروه های تروریستی تحت حمایت ایران داشته باشند و توافقات تاریخی ابراهیم را که به راستی صلح در خاورمیانه را افرایش داده، تقویت کرده و گسترش دهند .

این سناتور جمهوری خواه در ادامه ادعاهای خود گفت: دولت ترامپ به وعده انتقال سفارت آمریکا به اورشلیم، پایتخت ابدی و غیر قابل تقسیم کشور یهود، عمل کرد و کنگره باید  تمام توان خود را برای تقویت این موضع به کار گیرد .

در لایحه معرفی شده از سوی این سناتورها به قانون 1995 استناد شده که در آن آمده است قدس اشغالی نباید تقسیم شود از سوی دیگر به قانون اختیارات روابط خارجی سال 2003 اشاره می کند که در آن آمده است، بودجه اختصاص یافته ذیل این قانون نباید برای عملیات کنسولی یا دیپلماتیک آمریکا در قدس اشغالی استفاده شود مگر اینکه تحت نظارت سفیر آمریکا در فلسطین اشغالی باشد.

روزنامه جروزالم پست نوشته است، بازگشایی کنسولگری آمریکا در قدس اشغالی نیازمند تأکید دولت تل آویو است اما دولت نفتالی بنت نخست وزیر ر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لایحه سناتورهای آمریکا برای ممانعت از بازگشایی کنسولگری آمریکا برای فلسطینیان

لایحه سناتورهای آمریکا برای ممانعت از بازگشایی کنسولگری آمریکا برای فلسطینیان