مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 آبان 1400 ساعت 09:352021-10-27بين الملل

عقب نشینی نیروهای هادی و ائتلاف سعودی از «جبل مراد» در جنوب مأرب


برخی منابع میدانی از آغاز عقب نشینی نیروهای وابسته به دولت «عبدربه منصور هادی» رییس جمهور مستعفی یمن و نیروهای ائتلاف متجاوز سعودی از جنوب مأرب خبر دادند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، منابع میدانی امروز چهارشنبه گزارش سایت قطره و به نقل ازدادند که در ادامه شکست نیروهای هادی و ائتلاف متجاوز در مأرب، این نیروها در حال عقب نشینی از منطقه جبل مراد در جنوب مأرب هستند.

شبکه المیادین به نقل از این منابع گزارش کرد که نیروهای ارتش و کمیته های مردمی یمن بر منطقه الجوبه در جنوب مأرب تسلط پیدا کرده و منطقه جبل مراد را تحت محاصره خود درآورده اند.

به گفته این منابع، پس از توافق با قبایل منطقه جبل مراد، این منطقه در حال حاضر تحت سیطره نیروهای ارتش و کمیته های مردمی است.

روز سه شنبه(دیروز) ارتش و کمیته های مردمی یمن نیز پیشروی میدانی جدیدی در استان مأرب داشتند و یک منبع میدانی در این خصوص گزارش داد که ارتش یمن پس از نبردی سنگین با نیروهای دولت مستعفی بر منطقه الجدیده مرکز ناحیه الجوبه (جنوب استان مأرب)  مسلط شده است.

(جزییات بیشتر ) طی ماه های اخیر نیروهای ارتش و کمیته های مردمی یمن دور جدیدی از عملیات آزادسازی استان و شهر مأرب را به عنوان قلب دولت مستعفی آغاز کرده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عقب نشینی نیروهای هادی و ائتلاف سعودی از «جبل مراد» در جنوب مأرب

عقب نشینی نیروهای هادی و ائتلاف سعودی از «جبل مراد» در جنوب مأرب