مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 آبان 1400 ساعت 09:352021-10-27بين الملل

حضور روسیه، آمریکا و چین در نشست آسه آن/ غیبت میانمار


ریاست جمهوری آمریکا و نخست وزیر چین، امروز (چهارشنبه) از طریق ویدیو کنفرانس در نشست سالانه 18 کشور آسیا-اقیانوسیه شرکت کرده و بر سر تجارت، - ریاست جمهوری آمریکا و نخست وزیر چین، امروز (چهارشنبه) از طریق ویدیو کنفرانس در نشست سالانه 18 کشور آسیا-اقیانوسیه شرکت کرده و بر سر تجارت، تایوان، دموکراسی، حقوق بشر و اقدامات جدی تر چین در مناطق مورد مناقشه، بحث کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از آسوشیتدپرس، ولادیمیر پوتین، رییس جمهور روسیه نیز در نشست سران کشورهای آسیای شرقی، مجمعی گسترده درباره مسائل سیاسی، امنیتی و اقتصادی که توسط انجمن 10 عضوی کشورهای جنوب شرقی آسیا (آسه آن) برگزار می شود، سخنرانی خواهد کرد.

انتظار می رود سازمان بهداشت جهانی نیز مختصراً در مورد همه گیری کرونا، که اقتصاد این 18 کشور را درگیر کرده است، صحبت کند.

این 18 کشور بیش از نیمی از جمعیت جهان و بیش از 60 درصد از تولید ناخالص داخلی جهانی را تشکیل می دهند.

آمریکا-آسه آن در بیانیه کاخ سفید در روز چهارشنبه آمده است که بایدن مجدداً بر حمایت آمریکا از معماری منطقه ای تحت رهبری آسه آن تاکید خواهد کرد و دیدگاه خود را برای همکاری با متحدان و شرکا برای رسیدگی به مسائل پیش روی منطقه هند-اقیانوسیه مورد بحث قرار خواهد داد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حضور روسیه، آمریکا و چین در نشست آسه آن/ غیبت میانمار

حضور روسیه، آمریکا و چین در نشست آسه آن/ غیبت میانمار