مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 آبان 1400 ساعت 09:352021-10-27اجتماعي

طرح ترافیک تأثیری بر شیوع کرونا ندارد/احتمال بازگشت به ساعت قبلی


فرمانده ستاد مقابله با کرونا در کلانشهر تهران با بیان اینکه طرح ترافیک تاثیری بر شیوع کرونا نداشته است، گفت: احتمال بازگشت طرح ترافیک به ساعت قبلی وجود دارد - به گزارش سایت قطره و به نقل ازدر استان تهران ایجاد کردیم که میزان اثربخشی این طرح را مورد بررسی قرار دهند.

آنچه که ما بر اساس اقدامات کارشناسی به آن دست یافتیم حاکی از آن است که در تهران اعمال محدودیت منع تردد شبانه اثربخشی چندانی در کنترل بیماری کرونا نداشته است، لذا پیشنهاد ما لغو طرح منع تردد شبانه بود.

وی ادامه داد: ما این موضوع را در ستاد ملی مقابله با کرونا در استان تهران، استانداری و…، مطرح کردیم و پیشنهاد آن نیز به ستاد ملی مقابله با کرونا داده شده است.

زالی درباره اینکه چرا این طرح تاکنون لغو نشده است، اظهار کرد: حتماً می دانید که ستاد ملی مقابله با کرونا طرح منع تردد شبانه را مصوب کرده است؛ بنابراین ادامه اجرا یا لغو آن نیز بر عهده ستاد ملی مقابله با کرونا است.

از این رو اگر بنا به لغو این طرح باشد ستاد ملی مقابله با کرونا باید درباره آن تصمیم نهایی را بگیرد.

وی ادامه داد: در زمینه تأثیر طرح ترافیک بر شیوع کرونا نیز ما دو فاز مطالعاتی و پژوهشی را در حوزه شهر تهران انجام دادیم که نتایج آن نشان می دهد که لغو طرح ترافیک و به طور کلی طرح ترافیک تأثیری بر شیوع کرونا نداشته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح ترافیک تأثیری بر شیوع کرونا ندارد/احتمال بازگشت به ساعت قبلی

طرح ترافیک تأثیری بر شیوع کرونا ندارد/احتمال بازگشت به ساعت قبلی