مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 آبان 1400 ساعت 09:352021-10-27بين الملل

آیا پایان ماه عسل دولت بنت و بایدن نزدیک است؟


یک رسانه عبری زبان در یادداشتی نوشت که دولت آمریکا از دولت جدید رژیم صهیونیستی و موضع آن در قبال فلسطین ناامید شده است و اصرار واشنگتن بر اظهار بی اطلاعی از تصمیم اخیر تل آویو در تروریستی خواندن نهادهای مدنی فلسطین بیانگر این مساله است و تنش های .

- یک رسانه عبری زبان در یادداشتی نوشت که دولت آمریکا از دولت جدید رژیم صهیونیستی و موضع آن در قبال فلسطین ناامید شده است و اصرار واشنگتن بر اظهار بی اطلاعی از تصمیم اخیر تل آویو در "تروریستی" خواندن نهادهای مدنی فلسطین بیانگر این مساله است و تنش های ایجاد شده میان دو طرف درپی این اقدام می تواند پایانی بر "ماه عسل" روابط دولت نفتالی بنت و دولت بایدن باشد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وب سایت عبری وای نت (سایت روزنامه یدیعوت آحارونوت) گزارش مفصلی را درباره تنش در روابط میان دولت رژیم صهیونیستی به رهبری نفتالی بنت و دولت آمریکا به ریاست جو بایدن به ویژه پس از موضوع تروریستی خواندن شش نهاد غیردولتی فلسطینی توسط بنی گانتس، وزیر جنگ دولت این رژیم منتشر کرده است.

این گزارش با طرح یک سوال آغاز شده است که آیا ماه عسل دولت بنت و دولت بایدن به پایان رسیده است؟ در این گزارش همچنین به اصرار آمریکا بر اظهار بی اطلاعی از قصد رژیم صهیونیستی برای تروریستی خواندن شش نهاد مدنی مذکور و اعتراض


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آیا پایان ماه عسل دولت بنت و بایدن نزدیک است؟

آیا پایان ماه عسل دولت بنت و بایدن نزدیک است؟