مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 آبان 1400 ساعت 09:302021-10-27بين الملل

لاوروف: از تشکیل دولت فراگیر در افغانستان حمایت می کنیم


وزیر امور خارجه روسیه با بیان این که از تشکیل دولت فراگیر در افغانستان حمایت می کنیم و شهروندان افغانستانی باید بدانند حقوق آنها عملی و اجرایی می شود، - وزیر امور خارجه روسیه با بیان این که از تشکیل دولت فراگیر در افغانستان حمایت می کنیم و شهروندان افغانستانی باید بدانند حقوق آنها عملی و اجرایی می شود، اظهار کرد : وضعیت فعلی افغانستان نتیجه حضور نظامی چندین ساله آمریکا در این کشور است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا ، سرگیی لاوروف در سخنرانی مجازی خود در دومین نشست وزیران امور خارجه کشورهای همسایه افغانستان در تهران، ضمن حمایت از ایجاد صلح و ثبات در افغانستان گفت : این کشور باید از صفر شروع و خرابی ها را جبران کند.

وی با بیان این که وضعیت فعلی افغانستان نتیجه حضور نظامی آمریکا در افغانستان است، افزود : از تشکیل دولت فراگیر در افغانستان حمایت می کنیم و شهروندان افغانستانی باید بدانند حقوق آنها عملی و اجرایی می شود.

این دیپلمات عالی رتبه روسیه با بیان این که همه کشورها باید مسئولیت خود در مقابل افغانستان را بپذیرند، تاکید کرد: غربی ها و امریکا از راه دور همواره تحقق اهداف خود را در افغانستان دنبال کرده اند .

وزیر خارجه روسیه بیان کرد: باید قومیت های مختلف در افغانستان را در نظر بگیریم و از تشکیل دولت فراگیر در افغانستان حمایت کنیم و شه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لاوروف: از تشکیل دولت فراگیر در افغانستان حمایت می کنیم

لاوروف: از تشکیل دولت فراگیر در افغانستان حمایت می کنیم