مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 آبان 1400 ساعت 09:202021-10-27اجتماعي

مشکلی در اجرای پروتکل های بهداشتی در مدارس زنجان نداریم


مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان گفت: مشکلی در اجرای پروتکل های بهداشتی در مدارس نداریم و آماده بازگشایی حضوری مدارس شهرهای استان به صورت ترکیبی هستیم.

- ایسنا/زنجان مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان گفت: مشکلی در اجرای پروتکل های بهداشتی در مدارس نداریم و آماده بازگشایی حضوری مدارس شهرهای استان به صورت ترکیبی هستیم.

حسن مظفری صبح امروز (5 آبان ماه) در ستاد استانی پیشگیری و مقابله با کرونا که در سالن پیامبراعظم (ص) استانداری زنجان برگزار شد، اظهار کرد: دانش آموزان زنجانی برای اولین بار در استان در المپیادهای علمی کشور 2 مدال طلا در رشته های شیمی و زیست شناسی، 2 مدال نقره و یک مدال برنز به ارمغان آوردند.

وی با اشار به جمعیت 200 هزار نفری دانش آموزان در استان زنجان، افزود: از این تعداد 113 هزار دانش آموز در مقطع ابتدایی و مابقی در دوره متوسطه اول و دوم در استان مشغول به تحصیل هستند.

این مسئول در رابطه با آغاز به تحصیل حضوری دانش آموزان در مناطق روستایی استان، تصریح کرد: در 3 مهرماه، 530 مدرسه به صورت حضوری با جمعیت تراکم کلاسی زیر 15 نفر و به تعداد 18 هزار و 341 دانش آموز در مناطق روستایی استان زنجان مشغول به تحصیل هستند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان گفت: همچنین 411 مدرسه به صورت ترکیبی با جمعیت تراکم کلاسی زیر 30 نفر به تعداد 32 هزار و 747 دان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشکلی در اجرای پروتکل های بهداشتی در مدارس زنجان نداریم

مشکلی در اجرای پروتکل های بهداشتی در مدارس زنجان نداریم