مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 آبان 1400 ساعت 09:152021-10-27بين الملل

ناوگروه77 ارتش از ماموریت بازگشت/محافظت از 13 فروند نفت کش ایرانی


فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران با اشاره به بازگشت ناوگروه 77 نیروی دریایی ارتش از ماموریت بین المللی، گفت: از 13 فروند کشتی نفت کش ایرانی محافظت شد.

- ، امیر دریادار شهرام ایرانی با اشاره به بازگشت ناوگروه 77 نیروی دریایی ارتش از ماموریت بین المللی، اظهار کرد: دستیابی به رکورد محافظت از 13 فروند کشتی نفت کش و تجاری ایرانی از خطر دزدی دریایی در آب های خلیج عدن و دریای سرخ از دستاوردهای ماموریت ناوشکن الوند است.

وی ابراز داشت: ناو گروه 77 در 78 روز دریانوردی ده هزار و 500 مایل دریایی را در آب هایی پیمود که سال ها است دزدان دریایی منطقه را برای تجارت دریایی نا امن کرده اند.

فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران تصریح کرد: نیروی دریایی ارتش به عنوان تنها نیروی مستقل جهان نه تنها امنیت خطوط کشتیرانی کشورمان را در آب های آشوب زده بین المللی بر عهده دارد که در صورت نیاز کشتی های تجاری دیگر کشورها را هم در مقابل دزدان دریایی محافظت می کند.

امیر دریادار ایرانی بیان داشت: هم اینک نیز ناو گروه دیگری از نیروی دریایی ارتش در خلیج عدن و دریای سرخ با هدف حفاظت از منابع و منافع کشورمان در حال گشت زنی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ناوگروه77 ارتش از ماموریت بازگشت/محافظت از 13 فروند نفت کش ایرانی

ناوگروه77 ارتش از ماموریت بازگشت/محافظت از 13 فروند نفت کش ایرانی