مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 آبان 1400 ساعت 09:152021-10-27اجتماعي

پیش بینی بارش خفیف در مناطق کوهستانی زنجان


کارشناس پیش بینی اداره کل هواشناسی استان زنجان گفت: احتمال بارش های خفیف و محلی به ویژه در مناطق کوهستانی پیش بینی می شود.

- ایسنا/زنجان کارشناس پیش بینی اداره کل هواشناسی استان زنجان گفت: احتمال بارش های خفیف و محلی به ویژه در مناطق کوهستانی پیش بینی می شود.

حسین سلطانی در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: میزان دمای فعلی زنجان (مرکز استان) با 7 درجه سانتی گراد کاهش نسبت به روز گذشته در همین ساعت، به نقطه صفر رسید.

وی افزود: در 24 ساعت گذشته، خیرآباد از توابع شهرستان سلطانیه با میزان دمای منفی 3 درجه سانتی گراد و حلب از توابع شهرستان ایجرود نیز با دمای 20 درجه سانتی گراد بالای صفر به ترتیب سردترین و گرم ترین نقاط استان بودند.

این مسئول ادامه داد: میزان دمای هوای این استان از روز جمعه روند افزایشی خواهد داشت؛ بر اساس پیش بینی های صورت گرفته هواشناسی، روز جمعه سامانه بارشی نشات گرفته از روی دریای مدیترانه، وارد منطقه و استان شده و عمده فعالیت آن نیز روز شنبه خواهد بود.

کارشناس پیش بینی هوای اداره کل هواشناسی استان زنجان یادآور شد: بعد از ظهر دیروز (سه شنبه 4 آبان ماه) با نفوذ سامانه بارشی ضعیف به منطقه و این استان در برخی مناطق زنجان تا صبح امروز (چهارشنبه 5 آبان ماه) بارندگی خفیف و پراکنده اتفاق افتاد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیش بینی بارش خفیف در مناطق کوهستانی زنجان

پیش بینی بارش خفیف در مناطق کوهستانی زنجان