مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 آبان 1400 ساعت 09:052021-10-27اجتماعي

نگاه حوزه هنری به آموزش تربیتی و معرفتی است


حوزه هنری قزوین به توجه به تربیت و معرفت را اولویت فعالیت خود در مباحث آموزشی می داند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر محمدرضا امامقلی در اختتامیه نخستین دوره تربیت آیتم ساز تلویزیونی تیمتو بساز که صبح چهارشنبه در سینما بهمن قزوین برگزار شد اظهار کرد: تربیت از جمله کارهایی است که پیچیده است ولی ساده به نظر می رسد.

مدیرکل حوزه هنری استان قزوین بیان کرد: برخی معتقدند که مربی مانند مشت و متربی مانند موم است و یا مربی به مانند سوار و متربی همچون اسب وحشی است در حالی که نه متربی اسب وحشی رام شدنی و نه موم است که با مشت تغییر شکل دهد، به عقیده ما در حوزه هنری استان قزوین مربی و متربی همچون سنگ چخماق هستند.

وی ادامه داد: تحول در مربی و متربی در فرایند تربیتی رقم می خورد و یک تحول غیر هم تراز و تعامل غیر هم تراز صورت می گیرد که کفه تحول به سوی متربی سنگین تر است همان طور که کفه تعامل در سوی مربی سنگینی بیشتری دارد.

این مسئول اذعان کرد: تربیت یک تحول و تعامل غیر هم تراز است و سرلوحه ما در فرایند آموزشی و تربیتی برگزاری این دوره همین بوده است، این دوره بخشی از فرایند تربیتی است تا بتوانیم ادبیات پیشرفت را رقم بزنیم و با عبرت از گذشته و نقد شرایط موجود آینده را به صحیح ترین شکل ممکن ترسیم کنیم و با این روند که سه رأس مثلاً پیشرفت هستند راه خود را


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نگاه حوزه هنری به آموزش تربیتی و معرفتی است

نگاه حوزه هنری به آموزش تربیتی و معرفتی است