مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 آبان 1400 ساعت 08:452021-10-27اجتماعي

پیوند روستای زرتشتی نشین اله آباد زارچ با گردشگری الکترونیک


این روزها که زندگی روستایی جای خود را به شهرنشینی داده و آرزوی زیستن در روستاها به سبک و سیاق قدیم صرفا یک رویا شده و جوانان رابطه زندگی روستایی را به شهرنشینی داده اند، - ایسنا/یزد این روزها که زندگی روستایی جای خود را به شهرنشینی داده و آرزوی زیستن در روستاها به سبک و سیاق قدیم صرفا یک رویا شده و جوانان رابطه زندگی روستایی را به شهرنشینی داده اند، اشتغال، آب و بسیاری از مسائل نیز به تشدید این مسئله دامن زده است و امروز شاهد مهاجرت های گسترده از روستاها هستیم.

این روزها که زندگی روستایی جای خود را به شهرنشینی داده و آرزوی زیستن در روستاها به سبک و سیاق قدیم صرفا یک رویا شده و جوانان رابطه زندگی روستایی را به شهرنشینی داده اند، اشتغال، آب و بسیاری از مسائل نیز به تشدید این مسئله دامن زده است و امروز شاهد مهاجرت های گسترده از روستاها هستیم.

گردشگری به عنوان حلقه مفقوده ای به کمک روستاها آمده و احیای روستاها را با ایجاد اشتغال و به کارگیری درست منابع را با مدیریتی درست و هوشمندانه در نظر دارد اما یکی از مسائلی که میتواند مقوی حوزه گردشگری باشد، محور قرار دادن گردشگری الکترونیک با برنامه ریزی است.

بهره برداری از داشته های فرهنگی، تاریخی، اجتماعی و اقتصادی از طریق گردشگری جزو مسائلی است که امروزه با پیوند بستر الکترونیک و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیوند روستای زرتشتی نشین اله آباد زارچ با گردشگری الکترونیک

پیوند روستای زرتشتی نشین اله آباد زارچ با گردشگری الکترونیک