مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 آبان 1400 ساعت 08:352021-10-27اجتماعي

واکسیناسیون در شهرستان ری از مرز یک میلیون نفر گذشت


تا کنون یک میلیون و 63 هزار نفر در شهرستان ری برعلیه ویروس کرونا واکسینه شدند که از این تعداد 122 هزار نفر تبعه خارجی هستند همچنین 75 درصد دانش آموزان و 97 درصد فرهنگیان واکسن کرونا دریافت کرده اند.

- حسین توکلی کجانی معاون استاندار تهران و فرماندار ویژه شهرستان ری در گفت وگو با خبرنگار فارس در ری اظهار کرد: تا به امروز در مراکز تجمیعی و جامع سلامت، خودرویی، شبانه روزی همچنین گروه های سیار و مجموعه هلال احمر در شهرستان ری، بیش از یک میلیون نفر بر علیه ویروس منحوس براساس جمعیت و وسعت پنج بخش، 6 شهر و روستاها پراکنده شده اند تا افراد در کمترین زمان و فاصله ممکن به تزریق واکسن دسترسی داشته باشند.

توکلی تصریح کرد: تاکنون یک میلیون و 63 هزار نفر در شهرستان ری بر علیه ویروس منحوس کرونا واکسینه شدند که از این تعداد تزریق واکسن برای 122 هزار نفر تبعه خارجی ساکن ری انجام گرفته است.

وی با اشاره به روند واکسیناسیون دانش آموزی افزود: در ناحیه 1 و 2 آموزش و پرورش منطقه شهرری و مناطق بخش های کهریزک و فشافویه، 75 درصد دانش آموزان بالای 12 سال همچنین 97 درصد فرهنگیان واکسن کرونا دریافت کرده اند.

معاون استاندار تهران خاطرنشان کرد: طی بررسی های انجام گرفته میزان رعایت شیوه نامه های بهداشتی مردم در شهرستان کاهش یافته و همین امر سبب شده تا میزان مراج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واکسیناسیون در شهرستان ری از مرز یک میلیون نفر گذشت

واکسیناسیون در شهرستان ری از مرز یک میلیون نفر گذشت