مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 آبان 1400 ساعت 08:152021-10-27اجتماعي

نگاه به المپیاد استعدادهای برتر، آینده نگرانه باشد


معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش کردستان در جمع روسای هیات های ورزشی استان گفت: نگاه به المپیاد استعدادهای برتر، آینده نگرانه باشد.

- ایسنا/کردستان معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش کردستان در جمع روسای هیات های ورزشی استان گفت: نگاه به المپیاد استعدادهای برتر، آینده نگرانه باشد.

افشین خوش گوار امروز چهارشنبه(5 آبان ماه) در نشست هماهنگی شرکت در المپیاد ورزشی استعدادهای برتر با حضور معاون تربیت بدنی و سلامت استان و روسای هیات های ورزشی، نواب، رییس و مسئولان انجمن های ورزشی آموزش و پرورش برگزار شد، با اشاره به اهمیت شکل گیری واقعی تعامل همه جانبه میان ادارات کل آموزش و پرورش و ورزش و جوانان و نقش آن در استعدادیابی و نخبه پروری ورزشی گفت: نگاه به حضور تیم های استان در سومین دوره المپیاد ورزشی استعدادهای برتر، بایستی با دو رویکرد در ورزش استان صورت گیرد.

نگاه اول دراز مدت و مبتنی بر پشتوانه سازی و حفظ استعدادهای ورزشی باشد و در بعد دوم نیز کسب نتایج درخور و شایسته تیم های استان مدنظر قرار گیرد.

وی ادامه داد: برای تحقق اهداف این دو دیدگاه بایستی با برنامه ریزی مشخص و در یک چارچوب تعیین شده، همه ظرفیت ها و پتانسیل ها را به کار گیریم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نگاه به المپیاد استعدادهای برتر، آینده نگرانه باشد

نگاه به المپیاد استعدادهای برتر، آینده نگرانه باشد