مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 آبان 1400 ساعت 07:502021-10-27اجتماعي

آذربایجان شرقی 36 هزار شهید دانش آموز دارد


رییس سازمان بسیج دانش آموزی سپاه عاشورا گفت : از بین یک هزار و 850 دانش آموز شهید در کشور، 36 هزار شهید دانش آموز مختص به استان آذربایجان شرقی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، وحید فرشباف صبح امروز در نشست خبری که به مناسبت هفته بسیج دانش آموز و یوم الله 13 آبان افزود: از میان 36 هزار شهید دانش آموز، یک هزار و 850 دانش آموز شهید در استان شرقی وجود دارد.

رییس سازمان بسیج دانش آموزی سپاه عاشورا ادامه داد: از مهم ترین اهداف بسیج دانش آموزی و سایر تشکل ها، انتقال آرمان ها و ارزش های دفاع مقدس و شهدای دانش آموز به نسل آینده است.

وی افزود: سازمان بسیج دانش آموزی به عنوان فراگیرترین تشکل در آموزش و پرورش، نقش خود را با سه هدف اعم از کمک به اهداف کمک به دستگاه تعلیم و تربیت استان در راستای اجرایی کردن سند تحول بنیادین آموزش و پرورش است.

فرشباف به لزوم افزایش ظرفیت سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در سپاه عاشورا به سمت دستگاه تعلیم و تربیت برای اجرایی کردن سند تحول بنیادین است که همواره مورد تأکید مقام معظم رهبری است.

وی بیان کرد: یکی از اهداف این سازمان را اجرایی کردن گام دوم انقلاب اسلامی ایران است که تا حد توان باید برای دانش آموزان تبیین شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آذربایجان شرقی 36 هزار شهید دانش آموز دارد

آذربایجان شرقی 36 هزار شهید دانش آموز دارد