مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 آبان 1400 ساعت 07:502021-10-27اقتصادي

اشتغال 11 هزار نفر با راه اندازی واحدهای جدید صنعتی در زنجان


رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان گفت: بیش از 11 هزار نفر به واسطه راه اندازی واحدهای جدید صنعتی در استان مشغول به کار می شوند.

- ایسنا/زنجان رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان گفت: بیش از 11 هزار نفر به واسطه راه اندازی واحدهای جدید صنعتی در استان مشغول به کار می شوند.

ناصر فغفوری در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به اشتغال زایی طرح های جدید صنعتی استان، اظهار کرد: بیش از 11 هزار نفر به واسطه راه اندازی واحدهای جدید صنعتی در استان مشغول به کار می شوند که با افزایش سرمایه گذاری ها، این مهم افزایش خواهد یافت.

وی افزود: بخش صنعت همواره یکی از حوزه هایی است که سهم عمده ای در ایجاد اشتغال در استان داشته است، تجربه نشان داده به هر میزان که توانسته ایم در حوزه صنعت رونق ایجاد کنیم، به همان میزان نیز در زمینه ایجاد اشتغال در استان موفق ظاهر شده ایم.

این مسئول با اشاره به اینکه اهتمام به فعال بودن واحدهای صنعتی در استان یکی از اولویت های مهم این سازمان به شمار می رود، ادامه داد: در همین راستا در نیمه اول امسال به تعداد 499 فقره جواز تاسیس و طرح توسعه در استان صادر شده است.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت زنجان، با بیان اینکه میزان سرمایه گذاری که برای راه اندازی این تعداد واحد صنعتی جدید در استان پیش بینی شده، در حدود 94 هزار و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اشتغال 11 هزار نفر با راه اندازی واحدهای جدید صنعتی در زنجان

اشتغال 11 هزار نفر با راه اندازی واحدهای جدید صنعتی در زنجان