مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 آبان 1400 ساعت 07:502021-10-27اقتصادي

چگونه دیجیتالی شدن صنعت مد را پایدارتر می کند؟


همیشه صنعت مد به دلیل ناپایداری از نظر محیط زیست مورد انتقاد قرار گرفته است، به عنوان مثال، تولید یک شلوار جین بیش از 4000 لیتر آب مصرف می کند که بیشتر آن بازیافت نمی شود.

- ایسنا/خراسان رضوی همیشه صنعت مد به دلیل ناپایداری از نظر محیط زیست مورد انتقاد قرار گرفته است، به عنوان مثال، تولید یک شلوار جین بیش از 4000 لیتر آب مصرف می کند که بیشتر آن بازیافت نمی شود.

همچنین این صنعت مسئول 10 درصد از انتشار سالانه کربن جهانی است که از انتشار آلودگی پروازهای بین المللی و کشتیرانی دریایی بیشتر ارزیابی شده است اما فناوری و دیجیتالی شدن سریع زنجیره تامین می تواند مد را پایدارتر کند.

به نقل از ویفروم، مد از دیرباز به عنوان عامل اصلی آتش سوزی جنگل ها، بالا آمدن سطح آب دریاها، دستمزدهای ناعادلانه، بهره برداری از نیروی کار و مکانی برای دفن زباله در نظر گرفته شده است.

ما به عنوان انسان، فشار اجتماعی را برای انطباق خود با نگرش هایی که به طور گسترده توسط جامعه پذیرفته شده است، احساس و اغلب از نظر اجتماعی ادعا کردیم که از این موارد حمایت می کنیم حتی اگر اقدامات ما با ادعاهای ما همسو نبوده است.

در حالی که اکثر مردم می دانند که ابتکارات اخلاقی برای آینده ای بهتر مهم است، آنان به راحتی از رفتار پیش فرض خود منحرف نمی شوند، به خصوص زمانی که مزایایی م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چگونه دیجیتالی شدن صنعت مد را پایدارتر می کند؟

چگونه دیجیتالی شدن صنعت مد را پایدارتر می کند؟