مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 آبان 1400 ساعت 07:402021-10-27اقتصادي

عنابستانی: ضمن حمایت از تولید داخل باید کنترل و نظارت دقیق بر بازار نیز صورت گیرد


نماینده مردم سبزوار در مجلس شورای اسلامی گفت: باید اجازه دهیم تولید کننده داخلی قدرت خود را در بازاری که برای او ایجاد شده به نمایش بگذارد، اما این کار باید با کنترل و نظارت دقیق صورت گیرد تا امکان سوء استفاده پیدا نکند و قیمت ها افزایش نیابد.

- نماینده مردم سبزوار در مجلس شورای اسلامی گفت: باید اجازه دهیم تولید کننده داخلی قدرت خود را در بازاری که برای او ایجاد شده به نمایش بگذارد، اما این کار باید با کنترل و نظارت دقیق صورت گیرد تا امکان سوء استفاده پیدا نکند و قیمت ها افزایش نیابد.

علی اصغر عنابستانی در گفت و گو با ایسنا، در رابطه با ممنوعیت ورود کالاهای خارجی در جهت حمایت از تولید داخل، بیان کرد: قاعدتا اینگونه است که ما باید سیاست کلی کشور را بر این مبنا بگذاریم که وقتی کالایی در داخل قابلیت تولید دارد و می تواند نیاز داخلی را برطرف کند، بنابراین واردات آن کالا به کشور نباید راحت باشد.

وی در ادامه افزود: این سیاست عمومی دنیا است و همه کشورهای دنیا نگاهشان به تولید داخل است، مگر اینکه در مواردی اعلام شود که تولید داخل کیفیت مناسب را ندارد و برای اینکه رقابت مناسب ایجاد کنیم، اجازه دهیم که کالاهای دیگر وارد شوند.

این عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: رقابت نقطه حساس مساله است و همانجایی است که باید به ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عنابستانی: ضمن حمایت از تولید داخل باید کنترل و نظارت دقیق بر بازار نیز صورت گیرد

عنابستانی: ضمن حمایت از تولید داخل باید کنترل و نظارت دقیق بر بازار نیز صورت گیرد