مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 آبان 1400 ساعت 07:402021-10-27پزشكي

طارمی ها ماسک را فراموش نکنند


مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان طارم گفت: مردم در صورت شرکت در مراسم حتما باید پروتکل های بهداشتی و فاصله اجتماعی با یکدیگر را رعایت کنند.

- ایسنا/زنجان مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان طارم گفت: مردم در صورت شرکت در مراسم حتما باید پروتکل های بهداشتی و فاصله اجتماعی با یکدیگر را رعایت کنند.

ارشد بهرامی در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به پایداری وضعیت ویروس کرونا در شهرستان طارم، اظهار کرد: در حال حاضر شیوع ویروس کرونا در طارم وضعیت پایدار و روند کاهشی دارد ولی اگر پروتکل های بهداشتی رعایت نشده، میزان مبتلایان افزایش یافته و وارد پیک ششم شویم، مجبور هستیم دوباره محدودیت ها و تعطیلی ها را در شهرستان اعمال کنیم.

وی افزود: اگر مردم در این روزها در مراسمی مانند عروسی ها شرکت می کنند حتما باید پروتکل های بهداشتی و فاصله اجتماعی با یکدیگر را رعایت کنند.

همچنین مردم نباید استفاده از ماسک را فراموش کنند.

این مسئول با بیان اینکه در حاضر کانون آلوده خاصی در شهرستان طارم وجود ندارد ولی آمار شهر آب بر با توجه به جمعیت بیشتری که دارد نسبت به مناطق دیگر شهرستان بیشتر است، تصریح کرد: 87 درصد از مردم شهرستان دز اول و 55 درصد نیز دز دوم واکسن خود را دریافت کرده اند و از مردم تقاضا می کنیم که به شایعات موجود در رابطه با واکسن توجهی نکرده و هر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طارمی ها ماسک را فراموش نکنند

طارمی ها ماسک را فراموش نکنند