مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 آبان 1400 ساعت 07:302021-10-27اجتماعي

کتاب دانش بومی و کاربردهای درمانی گیاهان دارویی خراسان جنوبی به چاپ رسید


کتاب دانش بومی و کاربردهای درمانی گیاهان دارویی خراسان جنوبی توسط سازمان انتشارات جهاددانشگاهی به چاپ رسید.

- کتاب "دانش بومی و کاربردهای درمانی گیاهان دارویی خراسان جنوبی" به چاپ رسید ایسنا/خراسان جنوبی کتاب "دانش بومی و کاربردهای درمانی گیاهان دارویی خراسان جنوبی" توسط سازمان انتشارات جهاددانشگاهی به چاپ رسید.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از روابط عمومی جهاددانشگاهی خراسان جنوبی، کتاب دانش بومی و کاربردهای درمانی گیاهان دارویی خراسان جنوبی تالیف مهندس محسن پویان، دکتر مهدی ابراهیمی، دکتر ساره حسینی، دکتر طیبه شاهی و حسین راغ آرا توسط انتشارات جهاددانشگاهی استان به چاپ رسید.

در پیشگفتار این کتاب آمده است: دانش بومی بخشی از سرمایه ملی هر قوم است که باورها، ارزش ها، روش ها، ابزار و آگاهی های محلی آنان را در بر می گیرد.

این همان دانشی است که به وسیله آن در طی قرون، اقوام گوناگون روزی خود را از محیطشان جسته اند، پوشاکشان را تهیه کرده اند، خود را در سرپناهی اسکان داده اند، فرزندان خود را تربیت نموده اند، جامعه خود را سامان داده و سلامت خود و احشامشان را حفظ کرده اند، امروزه این دانش شفاهی که از نسلی به نسل بعد سینه به سینه انتقال یافته، به سرعت رو به نابودی است؛ چراکه با مرگ هر سنتی کهن، بخش عظیمی از آن به فراموش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کتاب دانش بومی و کاربردهای درمانی گیاهان دارویی خراسان جنوبی به چاپ رسید

کتاب دانش بومی و کاربردهای درمانی گیاهان دارویی خراسان جنوبی به چاپ رسید