مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 آبان 1400 ساعت 07:302021-10-27اقتصادي

1500 طرح صنعتی در آذربایجان شرقی اجرا می شود


معاون برنامه ریزی و سرمایه گذاری سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان شرقی گفت: یک هزار و 545 طرح صنعتی در استان در دست اجراست.

- ، نادر اصغرپور با بیان اینکه این طرح ها با سرمایه گذاری افزون بر 23 هزار و 629 میلیارد تومان اجرا می شود افزود: با عملیاتی شدن طرح های یاد شده در مجموع زمینه اشتغال بیش از 43 هزار نفر فراهم خواهد شد.

وی ادامه داد: از مجموع طرح های مذکور، 936 طرح پیشرفت فیزیکی بالای 60 درصدی دارد.

وی همچنین گفت: در نیمه نخست امسال هزار و 281 فقره جواز تأسیس صادر شده که از این تعداد هزار و 157 فقره جواز تأسیس ایجادی و 124 فقره جواز تأسیس توسعه ای است.

معاون برنامه ریزی و سرمایه گذاری سازمان صمت استان افزود: رشد 33 درصدی صدور جوازهای تأسیس در استان نسبت به مدت مشابه در سال گذشته، نشان از علاقه مندی تولیدکنندگان، صنعتگران و فعالین اقتصادی به سرمایه گذاری در شهرک های تخصصی است.

وی تصریح کرد: بیشترین میزان صدور جواز تأسیس ایجادی مربوط به شهرک های صنعتی در شهرستان های تبریز، آذرشهر، شبستر و بستان آباد است.

اصغر پور اضافه کرد: ساخت ماشین آلات و تجهیزات، محصولات فلزی فابریکی، محصولات از لاستیک و پلاستیک، ساخت مواد و محصولات شیمیایی از جمله گروه های صنعتی بوده اند که بیشترین میزان صدور جوازهای تأسیس ایجادی را به خود اختصاص داده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

1500 طرح صنعتی در آذربایجان شرقی اجرا می شود

1500 طرح صنعتی در آذربایجان شرقی اجرا می شود