مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 آبان 1400 ساعت 07:302021-10-27اقتصادي

نصب کنتور هوشمند بر روی چاه موتورهای کشاورزی رفسنجان/امسال خاموشی تعیین شده نداریم


مدیر امور منابع آب شهرستان رفسنجان از نصب کنتور هوشمند بر روی تمام چاه موتورهای کشاورزی شهرستان رفسنجان خبر داد.

- علی احمدی پور امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در رفسنجان در خصوص خاموشی چاه موتورهای کشاورزی اظهار کرد: امسال قرار شد خاموشی به معنایی که هر سال داشتیم و مدت زمان معینی تعیین می کردیم، نداشته باشیم.

مدیر امور منابع آب شهرستان رفسنجان ادامه داد: با توجه به اینکه تقریبا روی تمام چاه های کشاورزی فعال کنتور نصب کردیم و کنتورها شارژ شدند و کارت برای چاه ها تعریف شده است، حجم آب مجاز هر چاه در کارت مربوط ذخیره شده است، از این به بعد کشاورزان و نمایندگان چاه ها باید حجم آب مجاز خود را مدیریت کنند و بر همین اساس امسال خاموشی نداریم.

وی تصریح کرد: قرار است هر چاه که حجم آبش تمام شد برق چاه هم قطع شود و برای سال آینده از تاریخی که زمان شارژ فرا رسید دوباره کارت ها شارژ و حجم آب مجاز به چاه ها خواهیم داد و در این راستا امکان دارد بعضی چاه ها به دلیل حجم بالای آبی که دارند و آب کمی برداشت می کنند و یا چاه هایی که به خوبی مدیریت می شوند و در زمان غیرضروری خاموش بودند، اصلا خاموش نشوند.

احمدی پور خاطرنشان کرد: پیشنهاد ما این است که نمایندگان چاه ها  و کشاورزان در نخواهیم داشت، متذکر شد: همه تلاش ما برای حفظ منابع آب زیرزمینی ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نصب کنتور هوشمند بر روی چاه موتورهای کشاورزی رفسنجان/امسال خاموشی تعیین شده نداریم

نصب کنتور هوشمند بر روی چاه موتورهای کشاورزی رفسنجان/امسال خاموشی تعیین شده نداریم