مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 آبان 1400 ساعت 07:252021-10-27اقتصادي

مردم سیستان و بلوچستان هیچ نگرانی برای تامین سوخت نداشته باشند


استاندار سیستان و بلوچستان با تاکید بر اینکه مردم هیچ نگرانی برای تامین سوخت نداشته باشند، گفت: عادی سازی هر چه سریع تر فعالیت جایگاه های سوخت در سطح استان مورد تاکید است.

- به نقل از روابط عمومی استانداری سیستان و بلوچستان، حسین مدرس خیابانی در ستاد مدیریت بحران سیستان و بلوچستان با بیان اینکه اینگونه اتفاقات نشانه جنگ تمام عیار اقتصادی است، اظهار داشت: باید در همه حال و در همه حوزه ها هوشیار و برای جنگ تمام عیار آماده باشیم.

وی با بیان اینکه این اختلال در سطح کشور ایجاد شده و مربوط به استان نیست با این وجود مردم هیچ نگرانی برای تأمین سوخت مورد نیاز خود نداشته باشند افزود: عادی سازی فعالیت جایگاه های سوخت در این استان مورد تاکید است و نظارت دقیق بر نحوه فروش سوخت توسط فرمانداران انجام شود.

استاندار سیستان و بلوچستان طی دستوری صریح به شرکت های پخش فراورده های نفتی استان تاکید کرد: تیم های تکنسین سیستم جایگاه های سوخت هرچه سریع تر روند عرضه سوخت در جایگاه های استان را تسهیل کنند.

وی تصریح کرد: مردم هوشیار و فهیم کشور بویژه سیستان و بلوچستان از ابتدای انقلاب تاکنون این گونه اتفاقات را تجربه کرده اند و در این بحران نیز هوشیار هستند و با درک صحیح از مسائل اجازه نخواهند داد نقشه های شوم دشمنان عملی شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مردم سیستان و بلوچستان هیچ نگرانی برای تامین سوخت نداشته باشند

مردم سیستان و بلوچستان هیچ نگرانی برای تامین سوخت نداشته باشند