مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 آبان 1400 ساعت 07:252021-10-27اقتصادي

افراد فاقد بیمه در شهرضا، تحت پوشش بیمه سلامت همگانی قرار می گیرند


افرادی که سکونت دائم در شهر شهرضا داشته و فاقد پوشش بیمه درمانی هستند، می توانند با مراجعه به اداره بیمه سلامت به شکل خانوار و رایگان تحت پوشش بیمه سلامت همگانی قرار بگیرند.

-  افراد فاقد بیمه در شهرضا، تحت پوشش و نظام ارجاع در صندوق بیمه سلامت همگانی و سایر اقشار (بیمه شدگان کمیته امداد) در سطح شهرستان شهرضا آغاز شد.

مدیر بیمه سلامت شهرضا افزود: این طرح بر اساس اجرای قانون بودجه و قانون پنج ساله ششم شروع شده و ماحصل آن پوشش کامل بسته خدمات سلامت برای اقشار آسیب پذیر و کاهش پرداخت از جیب مردم و مدیریت هزینه خواهد بود.

وی با اشاره به اینکه بسته خدمات سلامت شامل ویزیت پایه جمعیت در 6 ماه و نسخه نویسی، نسخه پیچی و ارجاع الکترونیک و شناسایی 2 بیماری دیابت و فشارخون و سایر خدمات بالینی در مطب به همراه تشکیل پرونده سلامت و ثبت در سامانه است، گفت: جمعیت مورد نظر در شیوه نامه شامل جمعیت سایر اقشار و صندوق بیمه سلامت همگانی است که در شهرستان شهرضا جمعیت بالغ بر 15 هزار نفر را شامل می شود.

صالح بیان کرد: از اهداف پزشک خانواده دسترسی آسان و افزایش کیفیت خدمات و مدیریت منابع است و خصوصیت آن شخص محوری است بدین معنا که وقت بیشتری برای بیمار و مراقبت بیشتر از لحاظ سلامت برای بیمه شده انجام می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افراد فاقد بیمه در شهرضا، تحت پوشش بیمه سلامت همگانی قرار می گیرند

افراد فاقد بیمه در شهرضا، تحت پوشش بیمه سلامت همگانی قرار می گیرند