مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 آبان 1400 ساعت 07:052021-10-27اجتماعي

مسائل اعتباری سد راه افزایش ایستگاه های سنجش کیفیت هوا


رییس اداره پایش محیط زیست خراسان جنوبی با اشاره به اینکه مسائل اعتباری سد راه افزایش ایستگاه های سنجش کیفی هوا است، گفت: نهبندانی ها 38 روز ناسالم در نیمه نخست سال جاری داشته اند.

- با اشاره به اینکه در شهرهایی چون طبس نیاز به ایستگاه سنجش کیفیت هوا داریم، اظهار کرد: یکی از دلایلی که باعث می شود نتوانیم ایستگاه های سنجش کیفیت هوا در خراسان جنوبی را افزایش دهیم بی شک مباحث اعتباری است.

رییس اداره پایش و آزمایشگاه های حفاظت محیط زیست خراسان جنوبی بیان کرد: خرید، نصب و راهبری ایستگاه های هزینه های میلیاردی زیادی را می طلبد که تنها از عهده یک سازمان برنمی آید و باید با همکاری نهادهایی که در این زمینه ها فعالیت دارند، موضوع را پیگیری کرد.

هاشم آبادی با اشاره به اینکه این ایستگاه ها وارداتی هستند و نمی توان قیمت دقیقی را برای خرید آن فعلاً تعیین کرد، گفت: در حال حاضر دو ایستگاه سنجش کیفیت هوا در بیرجند، یک ایستگاه در نهبندان، یک ایستگاه در سرایان و یک ایستگاه نیز در شهر حاجی آباد زیرکوه وجود دارد.

وی بیان کرد: بر اساس داده های این ایستگاه ها در نیمه نخست سال 1400 تعداد روزهای ناسالم در بیرجند 13 روز، نهبندان 38 روز، شهر حاجی آباد زیرکوه 9 روز و سرایان 26 روز بوده است که به طور کلی و در مجموع نسبت به مدت مشابه در سال قبل افزایش داشته اس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسائل اعتباری سد راه افزایش ایستگاه های سنجش کیفیت هوا

مسائل اعتباری سد راه افزایش ایستگاه های سنجش کیفیت هوا