مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 آبان 1400 ساعت 07:002021-10-27سياسي

همایش بین المللی نجوم ایکرانت-اصفهان برگزار می شود


دانشکده فیزیک دانشگاه صنعتی اصفهان با همکاری موسسه ایکرانت همایش بین المللی نجوم ایکرانت-اصفهان را در تاریخ 12 تا 14 آبان به صورت آنلاین برگزار می کند.

- با همکاری دانشکده فیزیک دانشگاه صنعتی اصفهان و موسسه ایکرانت؛ همایش بین المللی نجوم ایکرانت-اصفهان برگزار می شود ایسنا/اصفهان دانشکده فیزیک دانشگاه صنعتی اصفهان با همکاری موسسه ایکرانت همایش بین المللی نجوم ایکرانت-اصفهان را در تاریخ 12 تا 14 آبان به صورت آنلاین برگزار می کند.

همایش بین المللی نجوم ایکرانت- اصفهان به بررسی طیف گسترده ای از موضوعات شامل تاریخچه تحول علم نجوم در ایران تا ساخت رصدخانه ملی ایران و همچنین به بررسی پیشرفت های اخیر نظری و رصدی در حوزه نسبیت عام و اخترفیزیک انرژی های بالا، سیاه چاله ها، ماده تاریک و کیهانشناسی جهان اولیه می پردازد.

از جمله اهداف این همایش بررسی امکان توسعه همکاری مراکز تحقیقاتی ایران و دانش پژوهان ایرانی با مرکز بین المللی ایکرانت و حدود 60 موسسه تحقیقاتی زیرمجموعه این شبکه است.

این همایش با دعوت از 32 سخنران برجسته از سراسر دنیا از جمله روی پاتریک کر (خالق سیاه چاله چرخان)، شینگ-تانگ یائو (برنده مدال فیلدز ریاضی در سال 1982)، رمو روفینی (رییس موسسه ایکرانت)، یوسف ثبوتی (بنیان گذار دانشگاه تحصیلات تکمیلی علوم پایه زنجان)، حبیب خ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همایش بین المللی نجوم ایکرانت-اصفهان برگزار می شود

همایش بین المللی نجوم ایکرانت-اصفهان برگزار می شود