مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 آبان 1400 ساعت 06:502021-10-27اقتصادي

تردد ورودی به جاده های خراسان شمالی 8 درصد افزایش یافت


رییس اداره مرکز مدیریت راه های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان شمالی گفت: تردد در محورهای استان در تعطیلات به مناسب 17 ربیع الاول افزایش یافت به طوری که تردد ورودی به استان در بازه زمانی 29 مهرماه تا دوم آبانماه سال جاری هشت درصد نسبت به هفته قبل افزایش یافته است.

- ایسنا/خراسان شمالی رییس اداره مرکز مدیریت راه های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان شمالی گفت: تردد در محورهای استان در تعطیلات به مناسب 17 ربیع الاول افزایش یافت به طوری که تردد ورودی به استان در بازه زمانی 29 مهرماه تا دوم آبانماه سال جاری هشت درصد نسبت به هفته قبل افزایش یافته است.

امین بهزادنیا در گفت و گو با ایسنا، اظهار کرد: در بازه زمانی 29 مهرماه تا دوم آبان ماه امسال ورود 108 هزار و 258 دستگاه وسیله نقلیه به استان ثبت شده است که این رقم نسبت به هفته قبل هشت درصد افزایش دارد.

وی گفت: این رقم نسبت به مدت مشابه سال گذشته یعنی 14 الی 17 ربیع الاول پارسال 50 درصد افزایش یافته است.

بهزادنیا خاطر نشان کرد: در بازه زمانی 29 مهرماه تا دوم آبان ماه امسال خروج 106 هزار و 372 دستگاه خودرو از استان به ثبت رسیده که این رقم نسبت به هفته قبل پنج درصد و نسبت به مدت مشابه پارسال (14 الی 17 ربیع الااول پارسال) 49 درصد افزایش یافته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تردد ورودی به جاده های خراسان شمالی 8 درصد افزایش یافت

تردد ورودی به جاده های خراسان شمالی 8 درصد افزایش یافت