مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 آبان 1400 ساعت 06:452021-10-27اقتصادي

پرداخت بیش از یک میلیارد تومان خسارت به بخش زراعت شهرستان شیراز


رییس جهاد کشاورزی شیراز از پرداخت یک میلیارد و 700 میلیون تومان خسارت به بخش های زراعت و دام در شهرستان شیراز خبر داد.

- ، ذبیح اله سیروسی تصریح کرد: در سال زراعی گذشته، میزان بیمه شده در بخش باغات و زراعت شهرستان بیش از 7 هزار هکتار و در بخش دام و طیور بیش از 110‪ هزار رأس و قطعه و در بخش ابنیه حدود 11 هزار مترمربع بیمه انجام شده است.

او با بیان اینکه میزان بیمه نسبت به سال قبل از آن حدود صددرصد بیشتر شده است ابراز کرد: همان طور که در آمار مشخص است بیشتر محصول بیمه شده مربوط به بخش دام می باشد.

سیروسی با اشاره به اینکه در سال زراعی 99 و 1400 حق بیمه یا حق پرداختی بیمه کشاورز به میزان 2 میلیارد و 200 میلیون در بخش باغات 231 میلیون در بخش زراعت و 805 میلیون در بخش دام بوده است اظهار کرد: تاکنون میزان غرامت خسارت حدود 1 میلیارد و 200‪ میلیون تومان در بخش زراعت و 700 میلیون در بخش دام پرداخت شده است و مبلغ غرامت ناشی از خسارت های خشک سالی و سرمازدگی در بخش باغات حدود 13 میلیارد تومان تخمین زده می شود که درحال پرداخت می باشد.

این مقام مسئول خاطر نشان کرد: با توجه به پرداخت غرامت تقریباً پنج تا شش برابری خسارت، نسبت به حق بیمه دریافتی سهم کشاورز به صندوق، بیمه نقش بسیار زیادی در جبران خسارت ها خواهد داشت ولی متأسفانه با توجه به این که حدود 4 تا 5 درصد ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرداخت بیش از یک میلیارد تومان خسارت به بخش زراعت شهرستان شیراز

پرداخت بیش از یک میلیارد تومان خسارت به بخش زراعت شهرستان شیراز