مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 آبان 1400 ساعت 06:302021-10-27سياسي

اهمیت برگزاری نشست تهران درباره افغانستان برای کشورهای همسایه


رییس سابق ستاد امور افغانستان وزارت خارجه با تشریح دلایل اهمیت برگزاری نشست تهران درباره افغانستان گفت: نتایج این نشست با رویکرد مشترک و هماهنگی بیشتر میان کشورهای همسایه می تواند راه حلی برای مشکلات افغانستان باشد و آثار خوبی برجای بگذارد.

- رییس سابق ستاد امور افغانستان وزارت خارجه با تشریح دلایل اهمیت برگزاری نشست تهران درباره افغانستان گفت: نتایج این نشست با رویکرد مشترک و هماهنگی بیشتر میان کشورهای همسایه می تواند راه حلی برای مشکلات افغانستان باشد و آثار خوبی برجای بگذارد.

محسن پاک آیین در گفت وگو با ایسنا در خصوص برگزاری نشست کشورهای همسایه افغانستان برای حل بحران این کشور گفت: همواره کشورهای همسایه افغانستان در مقاطع مختلف به خصوص هنگامی که بحران هایی در افغانستان بروز کرده نشست هایی را برای هماهنگی های بیشتر برگزار کرده اند تا مواضع و نوع رویکرد جمعی نسبت به این تحولات مورد بررسی قرار گیرد.

وی تصریح کرد: همواره آثار این نشست ها نیز مثبت بوده و این وحدت نظر کشورهای همسایه و تفاهم آن ها با یکدیگر را نشان می دهد و طبیعتا انتقال آثار نتایج این نشست ها به مسئولان افغانستان معمولا راهگشا بوده است.

این دیپلمات پیشین کشورمان همچنین بیان کرد: نشست تهران نیز به اعتقادم یک اقدام لازم بود که پیش از این هم صورت گرفت و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اهمیت برگزاری نشست تهران درباره افغانستان برای کشورهای همسایه

اهمیت برگزاری نشست تهران درباره افغانستان برای کشورهای همسایه