مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 آبان 1400 ساعت 06:252021-10-27اقتصادي

نخستین روستابازار خاش ماه آینده راه اندازی می شود


بخشدار مرکزی خاش سیستان و بلوچستان گفت: با امضای تفاهم نامه و همکاری بخشداری مرکزی خاش اداره تعاون روستایی و کشاورزان و دامداران و آبزی پروران این بخش؛ - ایسنا/سیستان و بلوچستان بخشدار مرکزی خاش سیستان و بلوچستان گفت: با امضای تفاهم نامه و همکاری بخشداری مرکزی خاش اداره تعاون روستایی و کشاورزان و دامداران و آبزی پروران این بخش؛ نخستین روستابازار در فضای داخلی تعاون روستایی این شهرستان از ماه آتی راه اندازی می شود.

عیدمحمد قلندرزهی در گفت و گو با ایسنا افزود: عرضه مستقیم کالا از تولیدات کشاورزان و دامداران و آبزی پروران به صورت تولید به مصرف با هدف قطع دست دلالان و واسطه مدنظر بوده که در غرفه های مختلف محصولات تولیدی خاش را خواهیم داشت.

قلندرزهی اظهار کرد: مقابله با گرانی ها و دسترسی آسان مردم خاش به تولیدات بومی و حمایت از تولیدکنندگان و مصرف کنندگان از اهداف مهم راه اندازی این روستابازار است.

بخشدار مرکزی خاش ادامه داد: تولیدکنندگان روستایی و عشایری با ایجاد این بازار مناسب می توانند محصولات خود را به فروش برسانند.

وی گفت: نظارت مستقیم بر عرضه محصولات کیفی و کنترل قیمت ها از اهداف دیگر اجرای این پروژه بوده که امیدواریم بتوانیم خدمات ارزشمندی را به مردم خوب و نجیب خاش ارائه دهیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نخستین روستابازار خاش ماه آینده راه اندازی می شود

نخستین روستابازار خاش ماه آینده راه اندازی می شود