مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 آبان 1400 ساعت 06:202021-10-27اقتصادي

سهم بنیاد مسکن از جهش تولید مسکن سالانه 400 هزار واحد است


رییس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گفت: سالانه 400 هزار واحد مسکن در قالب جهش تولید توسط بنیاد مسکن در روستاها و شهرهای زیر 200 هزار نفر جمعیت کشور احداث می شود.

- ، اکبر نیکزاد صبح چهارشنبه در حاشیه بازدید از روستای کریم کلاً با اشاره به اینکه نمایندگان شهرستان پیگیر رفع مشکلات حوزه بنیاد مسکن بودند، هدف از سفر را بازدید از روستاهای مختلف و آشنایی با مشکلات بیان کرد.

وی بابیان اینکه بیشتر روستاها در زمینه طرح هادی دچار مشکلات عدیده هستند، افزود: با وقوع بارندگی شاهد آبگرفتگی معابر و سخت شدن تردد برای مردم خواهد بود از این رو درصددیم با همت مسئولان، روند اجرای طرح هادی را شتاب بخشیم.

وی با اظهار اینکه برخی پل های روستایی نیازمند تعریض است، افزود: بیشترین درخواست ها مربوط به عمران روستایی به شمار می رود، گفت: یکسری مسائل در حوزه مسکن روستایی قابل طرح است.

نیکزاد با اشاره به افزایش تسهیلات مسکن روستایی گفت: افزایش میزان تسهیلات هفته بعد از سوی رییس جمهور به بانک مرکزی ابلاغ می شود.

رییس بنیاد مسکن کشور یادآور شد: برای تکمیل واحدهای جدید نیز میزان تسهیلات بهتر می شود و مردم تا دو ماه آینده اتفاقات خوبی را در حوزه مسکن شاهد بودند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سهم بنیاد مسکن از جهش تولید مسکن سالانه 400 هزار واحد است

سهم بنیاد مسکن از جهش تولید مسکن سالانه 400 هزار واحد است