مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 آبان 1400 ساعت 06:152021-10-27سياسي

زنگ خطر پیک ششم با افزایش موارد مثبت و بستری کرونا در تایباد


دبیر کمیته اطلاع رسانی ستاد پیشگیری و مقابله با کرونا در تایباد گفت: با بستری شدن 15 نفر در بیمارستان تایباد، زنگ خطر پیک ششم کرونا در این شهرستان به صدا در آمد.

- جواد آفریدون در گفتگو با در تایباد به صدا درآمده است.

وی افزود: متأسفانه در روزهای گذشته، 15 نفر بستری جدید در بیمارستان تایباد ثبت شده است که این خبر می تواند هشدار جدی برای کادر درمان و مردم شهرستان باشد، این در حالی است که تنها در روز گذشته (سه شنبه) 15 مورد مثبت قطعی دیگر در شهرستان شناسایی شده است.

دبیر کمیته اطلاع رسانی ستاد پیشگیری و مقابله با کرونای تایباد ادامه داد: هم اکنون 15 نفر در بخش بیماران حاد تنفسی بیمارستان تایباد بستری هستند و 4 نفر نیز در بخش مراقبت های ویژه تحت درمان قرار دارند.

وی افزود: از ابتدای شیوع کرونا، 792 نفر در بیمارستان تایباد بستری شدند و تعداد موارد مثبت قطعی کرونا در سال جاری به هزار و 547 نفر رسید.

آفریدون خاطرنشان کرد: به شهروندان تایبادی متذکر می شوم تنها راه برون رفت از مشکل جدی در پیک بعدی، واکسیناسیون دو دوز کامل توسط همه مردم است که در این شاخص متأسفانه از بیشتر شهرهای همجوار عقب تر هستیم.

وی اضافه کرد: حدود 75 درصد جامعه هدف در تایباد واکسینه شدند و امیدواریم با توجه به فراهم بودن تزریق واکسن در تمامی مراکز بهداشتی و پایگاه تجمیع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زنگ خطر پیک ششم با افزایش موارد مثبت و بستری کرونا در تایباد

زنگ خطر پیک ششم با افزایش موارد مثبت و بستری کرونا در تایباد