مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 آبان 1400 ساعت 06:152021-10-27اقتصادي

با کد بورسی سیمان بخرید


معاملات گواهی سپرده سیمان از روز یکشنبه 9 آبان ماه با پذیرش 10 انبار شرکت سیمانی در بورس کالا راه اندازی می شود تا از این پس خریداران خرد سیمان فقط با در ا ختیار داشتن کد سهامداری از این طریق تامین نیاز کنند - بورس تابناک ، مدیر توسعه بازار فیزیکی بورس کالای ایران بیان کرد: برای انجام معاملات گواهی سپرده سیمان، خرید از حداقل 10 تن آغاز و تا 100 تن ادامه می یابد.

هر نماد امکان خرید بیشتر از 100 تن را ندارد از این رو به کارگزاران اعلام کرده ایم که در سامانه های آنلاین معاملاتی زیرساخت هایی را ایجاد کنند که امکان خرید بالای 100 تن فراهم نباشد.

جواد فلاح ادامه داد: فعلا و تا هفته پیش رو امکان خرید 10 تن برای معامله گران بازار فیزیکی وجود دارد، اما از هفته های آتی امکان خرید 10 تن برای اشخاص و شرکت ها در بازار فیزیکی از بین خواهد رفت و حداقل خرید در بازار فیزیکی به 100 تن می رسد.

وی تصریح کرد: گواهی سپرده کالایی سیمان را افراد با همان کد سهامداری و به صورت آنلاین می توانند خریداری کنند و هیچ تفاوتی با خرید سهام ندارد.

در این روش مبلغ کل سیمانی که افراد تمایل به خرید آن را دارند با احتساب مالیات بر ارزش افزوده و کارمزد معاملات به حساب کارگزاری واریز می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

با کد بورسی سیمان بخرید

با کد بورسی سیمان بخرید