مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 آبان 1400 ساعت 06:102021-10-27اقتصادي

صدور و تمدید مجوز کسب اصناف منوط به ارائه کارت واکسن است


در ستاد کرونای استان، قرار دادن کارت واکسیناسیون صاحبان و کارکنان واحدهای صنفی در معرض دید عموم به تصویب رسیده است و در صورت عدم اجرا، - ایسنا/خوزستان نایب رییس اتاق اصناف اهواز گفت: در ستاد کرونای استان، قرار دادن کارت واکسیناسیون صاحبان و کارکنان واحدهای صنفی در معرض دید عموم به تصویب رسیده است و در صورت عدم اجرا، این امر تخلف است.

بهنام حیدری در گفت وگو با ایسنا در خصوص واکسیناسیون اصناف، اظهار کرد: در ستاد کرونای استان، قرار دادن کارت واکسیناسیون صاحبان و کارکنان واحدهای صنفی در معرض دید عموم به تصویب رسیده است و در صورت عدم اجرا، این امر تخلف محسوب می شود.

وی با بیان این که آمار واکسیناسیون اصناف اهواز به صورت دقیق مشخص نیست، افزود: یکی دیگر از مصوبات ستاد کرونای استان در خصوص بحث صدور و یا تمدید جواز کسب اصناف بوده که این امر منوط به ارائه کارت واکسن است.

حیدری ادامه داد: درخواست ما در جلسه ستاد کرونای استان، استقرار واکسیناسیون سیار در مراکز تجاری پر تجمع است زیرا اغلب مراکز واکسیناسیونی که در اهواز وجود دارد، خارج از بازار و محیط های صنفی هستند.

وی با اشاره به تعداد بازرسی های انجام شده از اصناف اهواز در شش ماهه نخست سال جاری، گفت: در این مدت دو هزار و 623 مورد بازرسی از اصناف انجام شده است که 51 مورد از این تعداد،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صدور و تمدید مجوز کسب اصناف منوط به ارائه کارت واکسن است

صدور و تمدید مجوز کسب اصناف منوط به ارائه کارت واکسن است